Medlemsvilkår

Her finner du mer informasjon om våre medlemsvilkår og hvordan Barnas Hus Kundeklubb og rabattkuponger fungerer.

1. Generelt

Medlemskap i Barnas Hus Kundeklubb etableres ved å registrere seg på barnashus.no og akseptere medlemsvilkårene. Medlemskapet er gratis.

For å være medlem i Barnas Hus Kundeklubb må du være over 16 år, ha adresse i Norge og et norsk mobilnummer.

Medlemskapet er knyttet til oppgitt mobilnummer som fungerer som kundeidentifikator.

Medlemmene er selv ansvarlige for å informere om endringer i kontaktinformasjon slik som navn, adresse, mobilnummer og e-post.

Medlemskap i Barnas Hus Kundeklubb kan når som helst avsluttes. Det er ingen bindingstid for medlemmer. Medlemmer i Barnas Hus Kundeklubb kan melde seg av nyhetsbrev på e-post ved å klikke på avmeldingslinken som fremkommer i nedre del av alle nyhetsbrev. Dersom du ikke ønsker å motta SMS, kan du sende SMS til 2030 med kodeord BARNASHUS STOPP.

Barnas Hus kan gjøre endringer i vilkårene for Barnas Hus Kundeklubb. Endringer i vilkårene varsles til medlemmer senest 6 uker før endringen trer i kraft.

Avtalen gjelder inntil den sies opp av en av partene.

2. Behandling av personopplysninger

Barnas Hus, med forretningsadresse Helsfyr Atrium, Innspurten 15, 0663 Oslo, Norge, er behandlingsansvarlig for behandling av personopplysninger knyttet til ditt medlemskap i Barnas Hus Kundeklubb.

Som medlem samtykker du i at Barnas Hus lagrer, prosesserer og benytter personlige data som du som medlem registrerer i kundeklubben, blant annet navn, adresse, e-postadresse og mobilnummer. I tillegg samtykker du til at Barnas Hus behandler informasjon knyttet til kjøp av varer. Slik kjøpsinformasjon inkluderer kjøpets sted/butikk (inkludert nettbutikk), tidspunkt, beløp og informasjon om kjøpet er knyttet til reklamasjon eller retur av vare.

Ved å samtykke til elektronisk kommunikasjon (SMS/e-post) i Barnas Hus Kundeklubb via registreringsskjema, samtykker du til at Barnas Hus kan samle, prosessere og benytte din personlige data til direktemarkedsføring, som utsendelse av rabattkoder, individuelle spesialtilbud og relevant informasjon rundt kampanjer og spesialtilbud. Denne kommunikasjonen vil bli sendt via SMS og e-post, basert på hvilken kanal du har samtykket til å motta informasjon via. SMS kan bare sendes til mobiltelefoner som har norsk telefonnummer.

Barnas Hus formål med behandling av personopplysningene er å kunne bedre service, tilbud og sikre en bedre handleopplevelse hos oss i Barnas Hus.

Din personlige data vil ikke bli gitt videre til tredjeparter.

Samtykke til prosessering av dine personopplysninger kan når som helst trekkes tilbake. Dette gjøres ved oppsigelse av medlemskapet.

Barnas Hus behandler dine opplysninger i henhold til gjeldende lovgivning for behandling av personopplysninger. Du kan på forespørsel få innsyn i den informasjon som er registrert om deg, kreve at eventuelle feil blir rettet eller kreve personopplysningene slettet.

3. Rabattkuponger

  • Rabattkupongene gjelder ordinær pris og kan ikke kombineres med andre tilbud.
  • Rabattkupongene kan komme i form av %-avslag eller kroneavslag.
  • Gyldighet på kupongene kan variere.
  • Rabattkupongene kan benyttes 1 gang.
  • Rabattkupongene kan ikke løses inn i kontanter, og eventuelt restbeløp bortfaller ved kjøp for mindre en kupongens verdi.

4. Force majeure 

Skulle det oppstå en situasjon som gjør det umulig for Barnas Hus å oppfylle sine forpliktelser til sine medlemmer i forbindelse med uttak av rabattkuponger eller kjøp av produkter/tjenester, og som etter vanlige kjøpsrettslige regler regnes som Force Majeure, opphører den rammede parts forpliktelser så lenge den ekstraordinære situasjonen vedvarer.

5. Kontakt oss

Har du spørsmål om Barnas Hus Kundeklubb? Send gjerne en e-post til vår kundeservice kundeservice@barnashus.no eller ring oss på tlf 23 10 79 90 (man. – fre. kl 09.00 – 16.00.)