Ofte stilte spørsmål

Her finner du svar på de vanligste spørsmålene vi får. Om du ikke finner svar på det du lurer på, kan du sende en mail til kundeservice@barnashus.no eller kontakte oss på chat så hjelper vi deg.

 

Teknisk hjelp:

Hva slags persondata samler Barnas Hus?

For Barnas Hus sin personvernerklæring, se her

Hvordan går jeg frem for å slette min persondata?

Send en mail til kundeservice@barnashus.no, så hjelper vi deg.

 

Retur og ordre:

Hvordan returnerer jeg varer min? 

Varer kjøpt i nettbutikken kan returneres til en av våre fysiske butikker (se her for oversikt) eller sendes til oss (returfrakt betales av kunde). Varene skal da være ubrukte og med lappen på. Legg ved et utfylt angrerettskjema (dette ligger som et vedlegg til din ordrebekreftelse) og send det til følgende adresse:

Barnas Hus Norge AS

Postboks 154 Ski postkontor

1400 SKI

Vi vil da kreditere for varene vi mottar så snart pakken ankommer oss.

Når får jeg pengene tilbake etter returnert ordre?

Vi vil kreditere ordren så snart vi mottar returen i nettbutikken eller får beskjed fra butikk om innleverte varer. Pengene vil være på konto etter kreditering innen 2-5 virkedager.

Hvor finner jeg mitt ordrenummer?

Du finner ordrenummeret på ordrebekreftelsen du får tilsendt rett etter utført bestilling. Om du var innlogget på «Min konto» når bestillingen ble gjort vil du også kunne se ordrene dine der.

Hva gjør jeg om jeg ikke har mottatt en ordrebekreftelse?

Dobbeltsjekk alle filtre i din mailboks. Om du ikke finner noen bekreftelse der kan du sende en mail til kundeservice@barnashus.no eller kontakte oss på chat så sender vi den på nytt.

Kan jeg returnere varer fra nettbutikken i fysisk butikk?

Kjøp gjort i nettbutikken kan returneres i alle våre fysiske butikker. Husk å ta med deg ordrebekreftelsen og utfylt angrerettskjema når du skal returnere varer (skjema ligger vedlagt din ordrebekreftelse).

Kan jeg returnere salgsvarer?

Du kan returnere alle varer innenfor 30 dager mot kvittering eller ordrebekreftelse. Som medlem av kundeklubben har du 1 års åpent kjøp. Bilstoler har kun 14 dagers åpent kjøp. Produktet må være ubrukt og i originalemballasje.

Kan jeg benytte gavekort/tilgodelapp i nettbutikken?

Per i dag kan man dessverre ikke det.

 

Frakt og levering:

Hvordan sporer jeg pakken min?

Så snart ordren din blir sendt fra oss, vil du motta en mail med sporingsnummer hvor du kan følge pakken din.

Hva gjør jeg når produktet mitt har blitt ødelagt under transport?

Dokumenter og meld skaden hos transportselskapet først. Ta deretter kontakt med kundeservice@barnashus.no så hjelper vi deg videre.

 

Klikk og hent:

Hvordan går jeg frem for å benytte meg av en rabattkode på min ‘Klikk og hent’-ordre?

For å benytte deg av en rabattkode på ‘Klikk og hent’-ordre, viser du frem denne i kassen når du henter produktet.

Får jeg kampanjepris på min ‘Klikk og hent’-ordre?

Ja, det får du.

 

Prismatch:

Hvordan går jeg frem for å benytte meg av prismatch?

Send en mail til kundeservice@barnashus.no eller kontakt oss på chat med oversikt over hva du ønsker å prismatche, så hjelper vi deg med dette. For mer informasjon om prismatch, se her

 

Service bilstol/vogn:

Jeg ønsker service på bilstol/vogn. Hva gjør jeg?

Om du ønsker service på din vogn eller bilstol, ta kontakt med din nærmeste butikk så hjelper vi deg videre. Du får én gratis service om vognen er kjøpt hos Barnas Hus med vognkort. Som medlem av kundeklubben får du én gratis vognservice i året i 5 år. For bilstoler, vogner som ikke er kjøpt hos Barnas Hus og vogner som er utenfor garantitiden koster service kr 299,- + ev. deler.

Kan jeg bestille reservedeler til bilstol/vogn i nettbutikken?

Vi selger ikke reservedeler i nettbutikken. Ta derfor direkte kontakt med en av våre fysiske butikker, så vil de kunne hjelpe deg med dette. For butikkoversikt, se her

 

Kundeklubben:

Hvor kan jeg se om jeg er medlem av Barnas Hus sin kundeklubb?

Send ‘BARNASHUS’ til 2030. Du vil da få en melding om du er registrert.

Hvorfor mottar jeg ikke Barnas Hus sitt nyhetsbrev?

Det kan være du ikke er medlem av kundeklubben. Det kan også være du er medlem, men ikke har huket av for at du ønsker nyhetsbrev. Send ‘BARNASHUS’ til 2030 for å sjekke om du er registrert. Du vil da også få en link hvor du kan oppdatere din profil og huke av for at du ønsker tilsendt nyhetsbrev.

Hvorfor har jeg ikke mottatt 10% rabattkode?

Det kan være du ikke har huket av for at du ønsker SMS. Ta kontakt med kundeservice på kundeservice@barnashus.no eller på chat, så hjelper vi deg.

Rabattkoden er ikke gyldig. Hva gjør jeg?

Ta kontakt med kundeservice på kundeservice@barnashus.no eller på chat, så hjelper vi deg.

Hvordan går jeg frem for å få en gratis bleiebøtte?

Du må ha mottatt kupong på SMS for å kunne hente bleiebøtten i butikk. Om du ikke har mottatt SMS, ta kontakt med kundeservice på kundeservice@barnashus.no eller på chat, så hjelper vi deg. Bleiebøtter sendes dessverre ikke.

Jeg ønsker ikke å være medlem av kundeklubben lenger. Hvordan melder jeg meg ut?

Send ‘BARNASHUS STOPP’ til 2030 eller trykk på ‘Avmelding’ nederst i nyhetsbrevet fra oss.

 

Reflex-Frost-gronn-aw20